![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Ordet er ditt! Kom inn og slå av en prat. Vi biter ikke så veldig hardt.. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
Sitér:
Ikke alle er positive til dette. Tobakksforsker Karl Erik Lund er en av de som er veldig negative og mener at snusing og røyking ikke kan sidestilles. Jeg vet ikke, jeg. Det er ikke akkurat delikat å treffe på sykepleiere eller butikkansatte med snusleppe og svarte korn på fortennene. Men bør man kunne gå så langt som å forby det? Hva mener dere?
|
Sitér:
|
Er litt usikker på hva jeg synes om det, å forby det er kanskje å gå litt langt. Men jeg synes ikke det er direkte behagelig å jobbe sammen med kolleger som oser av røyklukt eller har kul-leppe med noe svart som kommer til syne i ny og ne.
Jeg har selv vært røyker, i 4 år fra jeg gikk i 8 klasse til 1 år på vgs. Jeg har aldri tenkt over hvor godt det merkes for de som ikke røyker før etter jeg slutta. Da skjønte jeg fort at det må ha vært utrolig ubehagelig for andre venner av meg som ikke røyket. Jeg blir nesten kvalm til tider hvis en person nær meg oser av røyk. Jeg er kanskje veldig sensitiv men jeg synes røyk stinker som fy og passer godt på om jeg tar meg en festrøyk nå på hvem jeg er nær og om de reagerer på lukten eller ikke. |
|
||||
|
Jeg liker røykelukt, har gjort det helt fra jeg var barn. Røykelukt og menns arbeidssvette. Kvinnesvette lukter derimot ikke godt, mer surt og gammelt preg over den. Hvitløksånde er også helt ok, det samme gjelder kaffe. Musk er pjuk, det samme gjelder enkelte tunge blomsterparfymer.
|
Det har jeg aldri hørt noen klage på noen gang.
Ellers synes jeg et forbud mot snus er ganske latterlig. Skal man forby ubehagelige/uperfekte elementer er det en rekke forbud som må innføres sporenstreks, deriblant folk som smatter mens de spiser. Det er skikkelig irriterende, det!
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|