![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Ordet er ditt! Kom inn og slå av en prat. Vi biter ikke så veldig hardt.. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kom på en ting, nå som vi skal flytte.
Vi må jo ordne internett! Jeg bruker jo nettet til ganske mye. Regningsbetaling, drift av nettsider, kontakt med skole osv. Er det noen som har erfaringer om hva som kan være lurt å passe på? Vi må også sannsynligvis ha en ny leverandør, siden den vi har brukt ikke ser ut til å levere dit vi skal. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Det eneste jeg kommer på i farten er at det kan ta noen uker før linja er oppe og går, eller enda lenger hvis det skjer komplikasjoner, så ville bestilt den i god tid så den er klar i løpet av de første dagene dere bor der.
(Er kunde hos NGT og det funker fint for meg)
"it is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society" Last edited by viking; 24. June 2009 at 21:05:40. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
I absolutt krisetilfelle har jeg endelig funnet ut av hvordan man kommer seg online med mobilen og blåtann... Sånn i tilfelle desperasjon, regninger som MÅ betales og viktige mailer og sånt. Eller som i mitt tilfelle; behov for korrespondering med kunder/leverandører, sjekke ordrestatus, holde liv i bloggen om jeg ikke har forhåndspublisert og sånne ting selv om jeg tar meg noen dager på hytta eller andre trådløsløse steder.
![]() http://www.amobil.no/artikler/kom_deg_paa_nett_med_mobilen/55517
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok. Da er ikke mobilt bredbånd noe å satse på i første omgang, annet som en nødløsning eventuelt.
Get skal levere bredbånd dit vi flytter, men ikke før nærmere jul. (De sier oktober, men ting går vel sjelden etter planen?) Så er spørsmålet hvilken leverandør jeg skal satse på. Synd at den gamle ikke leverer dit vi flytter. Da fikk vi veldig ok bredbånd for 299,- i måneden. |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|