![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Presentasjoner Enten du er helt ny eller har stått bak forhenget en stund. Gjør din store entré i dette forumet og la oss bli kjent med deg! |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2007
Tilholdsted: Sørvest i landet
![]() ![]() |
Hvordan er du?
Jeg er litt inn temaet personlighet for tiden. Jeg er klar over at det kun er et snapshot av i dag, og at det avhenger av det miljøet jeg befinner meg i. Men likevel syns jeg det er interessant.
På denne siden finner jeg fire preferanser så man får en fire-bokstav kode. Det er viktig å være ærlig med seg selv, og svare ut fra hvordan man er, ikkje hvordan man ønsker å være.... På denne siden finnes beskrivelser av de 16 ulike typene. Om du er i tvil, les begge beskrivelsene før du konkluderer. Hvem er du? Jeg er ENTP - The visionary |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
Retz, Unicorn: Det ante meg faktisk at dere begge er I og J. Dere stoler på deres egne vurderinger og virker ganske så strukturerte.
![]() Last edited by Bobsi; 10. October 2008 at 21:37:39. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Member
![]() ![]() |
Sitér:
Men er det såpass komplisert språk at du ikke greier å ta valget? Bare unnskylde meg, jeg har bodd i engelsktalende land, og bruker det mye i jobben, så jeg er ikke vant med at det er noe problem. Jeg bare lurer. |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
INTP - men jeg er ikke helt enig i det som sto der da.
![]()
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Jeg ble ISTJ - The duty fulfiller. Mesteparten av det som stod der stemte skummelt godt!
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| personlighet, psykologi |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|