![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Presentasjoner Enten du er helt ny eller har stått bak forhenget en stund. Gjør din store entré i dette forumet og la oss bli kjent med deg! |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Jeg har nettopp registrert meg her. Jeg er veldig interressert i interiørdesign og oppussing. Tenkte det kunne være nyttig for meg å bli med her. Håper å bidra med litt råd på dette feltet. Jeg er utdannet interiørkonsulent. Og i tillegg håper jeg at jeg kanskje kan få tips vedrørende hvor jeg finner enkelte produkter jeg tror jeg har sett engang, men selvfølgelig ikke finner når jeg trenger det. Eller produkter som kunne vært nyttige. Om noen har sett noe slikt et sted.
Så har jeg også andre interresser som personlig økonomi, barneoppdragelse osv. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen hit, Anne!
![]()
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2006
![]() |
Velkommen Anne også så spennende å få "møte" en utdannet interiørskonsulent, for det er det jeg holder på å oppgradere meg til for øyeblikket. Går Interiørskolen på fjernundervisning og går alt etter planen tar jeg prosjektoppgaven/eksamen til høsten.
Kan jeg få spørre deg om et par ting forresten. Har du tatt vanlig skolegang eller fjernundervisning? Hva jobber du med, og hvordan var det å komme ut i arbeidslivet etter skolen? Er det vanskelig å få jobb som interiørkonsulent? Hva slags muligheter har man når man er ferdig utdannet egentlig? Jeg har hørt fra noen kanter at med fjernundervisning er det veldig vanskelig å få seg en ordentlig jobb som interiørkonsulent, så det anbefales å ta normal skolegang. Noe som er ganske forståelig, men ikke et alternativ for min del. Men på en den andre siden har jeg hørt at du kan få like bra jobber både med og uten vanlig skolegang så lenge du har erfaringen og lærdommen som trengs til jobben. Hva tror og mener du? Takker på forhånd for svar, ble så inspirert og nysgjerrig! |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|