![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Suksesshistorier Hvordan har FlyLady gjort livet ditt bedre? Fortell! |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Babysteps mot et vakrere og harmonisk hjem
Jeg hadde aldri hørt om Fly Lady før jeg ramlet over dette forumet via en link hos en venninne.
Jeg kastet meg over med stor iver og leste side opp og side ned. Mye nytt å sette seg inn i. Er ikke slavisk ovenfor flylady ennå, leser og lærer fortsatt, men jeg syns det er kjekt å vite at nå kan folk komme på besøk til meg uten at jeg får helt hetta, svettetokter og blir helt stressa av hele situasjonen, folk i mitt hus når det er såååå rotete.. Nå kan jeg få besøk uansett når tid som helst, slappe av, koke litt kaffe og bare nyte besøket.. Før var det ofte slik at jeg løp rundt i huset og ryddet litt etter litt når jeg fikk besøk Så jeg går små babyskritt mot et vakrere og harmonisk hjem både for meg selv, familien og venner som kommer på besøk ![]()
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Nå har jeg værtmed i Flylady en uke:
og jeg har konsentrert meg mest om stua, jeg har fått gjort mye: ryddet i hyller og skap vasket pyntegjenstander tørket av dører,vinduer renset møbler rengjort vedovn fjernet alt som ikke skal være i stua vaska og støvsugd skikkelig rydda aviskurven tørket støv av lister og rammer jeg har også satt timeren på 15 min. og flydd innom bad og kjøkken, så jeg er fornøyd med min innsats så langt, håper jeg klarer å fortsette, |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Senior Member
|
håper ikke du tar for mye på deg susen, at du rissikerer å bli lei snart..
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det går litt i perioder for meg, rutinene sitter men den detaljerte sonejobbingen er litt av og på.
Inngangspartiet, ja.... her har vi en jobb å gjøre! Målet denne uken: vaske inngangsdøren innvendig og utvendig, vaske frontene på skapet, rydde vekk vintersko og vinterjakker, sortere bilpleiemidler. |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg gikk lei etter noen mnd, nå er det bare noen rutiner som sitter.
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Member
![]() |
Sitér:
det var deg jeg skulle spørre -- er hjemmet ditt fremdeles ryddig, eller sklir det ut når man går lei? og hvilke rutiner er det som sitter? |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitér:
Selv når man åpner skap og skuffer er det orden. Jeg kunne uten tvil havnet på sykehuset uten å dø av forlegenhet ved tanken på at andre skulle rote rundt og finne alt jeg ville skjule (bortsett fra en bod, men den er "in progress"). |
|
|
|
|
|
|
#21 (permalink) | |
|
Member
![]() |
Sitér:
kjempebra, det er sånn jeg vil ha det. jeg håper jeg klarer å henge med,skjønner du. men du har holdt ut et år, da skal jeg også klare det.. |
|
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|