![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Suksesshistorier Hvordan har FlyLady gjort livet ditt bedre? Fortell! |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
I tillegg til å få huset på rettkjør skal jeg: * Kutte ned på brus og snop * Alltid bruke opp det vi har i frysen * Spise mere frukt og grønt + drikke mer vann * Leve grønnere (mindre kjemikalier, sortere søppel +++) * Leve mer økonomisk. |
|
||||
|
1. Oktober 2008:
I dag sov vi leeeenge. Spiste en god frokost med rundstykker fra frysen. Så hentet sambo ved til peisen, blir dyrt å fyre med strøm ![]() Jeg ryddet i kjøkken skaper og skuffer, og tørket støv av kjøkkenbenken, komfyren, hyllene i skapet, satt på oppvask maskinen, tørket støv på badet og do med de nye microfiber klutene. ![]() Satt pose i matavfalls beholderen, så den er klar til bruk. (Vi fikk nye beholdere til matavfall, restsøppel og papir i går, så nå blir det orden i sakene) ![]() Nå skal jeg shine vasken, mens jeg lager middag ![]() |
|
|||
|
Så flink du er!
Selv har jeg en gammel vask på kjøkkenet (ikke fått pusset opp der enda) og den er vel ca halvannen meter lang (metallet), så det er tungt å holde helt tom, ren og skinnende... Keep going!
|
Helgen består av dette
![]() * Skifte på sengen ![]() * Kjøpe ovner * Støvsuge * Vaske gulver * Tørke støv * Rydde kontor ![]() * Pakke inn gaver + navne dem * Rydde i skuffer og skaper over hele huset * Begynne å pakke sykehusbaggen * Komme ajour med klesvask * Brette og rydde på plass klær * Skrive inn oppskrifter i boka * Jobbe med dagmamma siden og forumet * Jobbe med VGK forum * Kjøre vekk fretex poser * Kaste alt som kan kastes rundt om i huset |
|
||||
|
Alt ble gjort, men har ikke vært så mye på nett etterpå
![]()
|
I dag skal jeg ta helgevasken++
* Sette på en vask med klær ![]() * Henge opp tøy ![]() * Brette tørt tøy og legge på plass * Tørke støv ![]() * Støvsuge ![]() * Moppe gulvene * Ta opp kjøttdeig * Re sengen ![]() * Lage middag * Sette på oppvaskmaskinen * Pakke ned hentesettet i sykehusbaggen * Rydde i papirer på kontoret * Slappe av
Velkommen til Dagmammanett.com Last edited by Dagmamma'n; 10. October 2008 at 14:15:00. |
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|