![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Tv-stua Ikke at vi er tv-slaver, altså! Vi ser ikke såå mye. Bare pittebittelitt hvert jubelår, liksom.. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#2 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Master and Commander: The Far Side of the World (2003)
Han som skrev denne omtalen syns forresten at jeg bør holde meg til radio heretter. Jeg for min del er nemlig mer og med overbevist om at det kun er bigamilov og avstand som holder meg og Russell fra hverandre. ![]()
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
Dante's peak.....
Den er utrolig fin. Har vel sett den noen ganger nå, men synes den er så bra Vulkaner, jordens krefter, kjærighet ++++
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: May 2009
Tilholdsted: Oslo
![]() |
Var på superpremiere her i Oslo og storkoste meg med Transformers. Reinspikka action fra ende til annen. Valgte å se filmen fordi jeg var fjortis på åttitallet, og synes Transformers var tøffere enn tøffest. Ren nostalgi-trip m.a.o. Så første filmen da den kom, og da ble det naturlig å få med seg den neste også. Vannvittig bra effekter og helt grei story. Alt det visuelle ble nesten litt for detaljert, og det ble innimellom vanskelig å henge med i svingene. Men alt i alt en kul opplevelse. (Man må ta slike filmer for det de er - i motsetning til hva diverse anmeldere gjør, der anmeldere som ikke liker f.eks. action anmelder action og slakter filmene rått. Filmen fikk terningkast 2 av Dagbladet. Høyst ufortjent! Jeg ville gitt den en femmer. Seks poeng for effekter, fire for story, og fem poeng for nostalgifølelsen.)
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2007
Tilholdsted: Buskerud
![]() |
I AM SAM
Så den for `nte gang. Å den er sååå fin, og så verdt og se. De "unormale" (psykisk uthviklingshemmede) i samfunnet mot de "normale" (funksjons friske). Man sitter å heier på Sam, selv om man vet at det ikke nødvendigvis er den beste løsningen.. Kan fort bli både snørr og tårer...
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: Oct 2008
Tilholdsted: Fredrikstad
![]() |
D.A.R.Y.L.
![]() En glemt klassiker fra 1985.
Some people are afraid of what they might find if they try to analyze themselves too much, but you have to crawl into your wounds to discover where your fears are. Once the bleeding starts, the cleansing can begin. - Tori Amos |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| film |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|