![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Tv-stua Ikke at vi er tv-slaver, altså! Vi ser ikke såå mye. Bare pittebittelitt hvert jubelår, liksom.. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Pete and/or Sheldon kommer til å redde Vi.
Muligens slik at trekantdramaet fortsetter. Og babyen er jeg usikker på, enten så dør den fordi babyer er generelt lite praktisk i slike serier, eller så overlever den for å gjøre ting i trekantdramaet verre. Jeg lurer faktisk på om babyen må overleve, for Vi kommer virkelig ikke til å tåle at den dør. Pete kan jo også ha gjort hun der andre gravid bare for å lage litt mer drama, men det er bare en random tanke. Sheldon er sikkert babyens bio far siden Vi foretrekker Pete, bare for å komplisere ting. Litt usikker på hva slags meds hun fikk som er lammende fra halsen og ned. Og hva gjør den med babyen? Også lurer jeg på hva Coop kommer til å si, eller hvordan han reagerer når han finner ut at han var sååå nær ved å redde Vi. Og den ene gangen Vi virkelig trenger han, så velger han Charlotte over henne, mens han alltid ellers velger Vi. (Men jeg likte den slutten! Jeg liker sånne syke, zpezielle endinger.) Heh, ja, også håper jeg at Dell blir seg selv igjen, nå som datteren er tilbake. Også lurer jeg litt på Sam og Naomi, om de faktisk kommer til å ende tilbake sammen igjen selv om hun forlater "skuten", men jeg håper ikke egentlig det tror jeg. Vet ikke om jeg husker alt som skjedde, det er som sagt lenge siden, hva tror du da? |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lurer litt på om Cooper gikk sin vei, men snur fordi noe virket "rart" og så braser han inn og redder dagen. Så enkel var visst jeg.
For seriens del, synes jeg forøvrig du har noen gode poeng der. Ja, og så tenker jeg at denne krisen får Naomi til å innse at de er familie og alt det der og allikevel velge å bli, selvsagt. Argh! Det er så lenge å vente til det kommer nye episoder! ![]() |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sitér:
Noen som vet når det de neste episodene kommer, blir det til høsten igjen?
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| privat praksis |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|