| Våre fantastiske memoarer Dette har verden ventet på! |
18. August 2008, 00:00:19
|
#101 (permalink)
|
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2005
Tilholdsted: Hordaland
|
Føler at jeg bare snegler avgårde med prosjektet mitt, men jeg har hvertfall siden oppe og går, og jeg holder på å samle inn artikkelstoff.
Det er veldig gøy, og jeg utvikler meg selv i prossesen. Om noen vil ta en titt: http://meditrina.be/
|
|
|
18. August 2008, 09:18:23
|
#102 (permalink)
|
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
|
Så flink du er!! 
|
|
|
18. August 2008, 20:05:20
|
#103 (permalink)
|
|
Guest
|
Så flink du er  Kan jeg linke til den?
|
|
|
|
18. August 2008, 21:05:48
|
#104 (permalink)
|
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2006
|
Kjempefin side!
|
|
|
18. August 2008, 21:15:08
|
#105 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Sitér:
Opprinnelig skrevet av Trinemor86
Så flink du er  Kan jeg linke til den?
|
Link i vei! 
|
|
|
23. August 2008, 02:43:13
|
#106 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Husker vi snakket i en annen tråd her om krangling når ting nærmer seg, og spenningen blir amper.
Det er absolutt IKKE å anbefalle å klikke i en bil, ca 7 km fra hjemmet når man er høygravid og har ti dager igjen til termin. Det er heller ikke å anbefalle i den situasjon at man får mannen som kjører bilen til å stoppe og slippe deg av. Sitt stille og hold kjæft! *Ærfart*
|
|
|
23. August 2008, 09:20:56
|
#107 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Sitér:
Opprinnelig skrevet av Alexandra
Husker vi snakket i en annen tråd her om krangling når ting nærmer seg, og spenningen blir amper.
Det er absolutt IKKE å anbefalle å klikke i en bil, ca 7 km fra hjemmet når man er høygravid og har ti dager igjen til termin. Det er heller ikke å anbefalle i den situasjon at man får mannen som kjører bilen til å stoppe og slippe deg av. Sitt stille og hold kjæft! *Ærfart*
|
Jeg vil jo si at mannen som faktisk hører på en hormonell høygravid kvinne 10 dager fra termin, og stopper bilen og lar kvinnen gå ut og kjører igjen, ikke er helt på nett.... sorry.... (jeg har full forståelse for frustrasjon, og at man kan bli fly forbanna på den sutringa/klaginga/kjeftinga som gravide kan lire av seg, men man forlater dem da vitterlig aldri! Og ihvertfall ikke så nær termin!)
|
|
|
23. August 2008, 10:14:44
|
#108 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Til hans forsvar hadde jeg nok kverka meg lenge før denne situasjonen om jeg hadde vært han. Og, han kom tilbake etter bare noen minutter. Jeg fikk meg en god lærepeng, og vi fikk snakket ut om det som irriterer oss.
Dessuten er jeg gravid, ikke evneveik og klarer fint å få meg hjem selv.
Jeg syns holdningene generelt rundt en gravid er overdreven. Ikke kan jeg gjøre husarbeid, ikke male og ikke flytte på ting. Hvis jeg henger opp klær spør andre om de skal hjelpe meg. Jeg føler meg satt i bås, og at jeg allerhelst ikke bør gjøre noe. Jeg føler jeg kan gjøre akkurat det jeg har lyst til - i moderate mengder. Og å gå et par km har aldri skadet noen. Jeg syns han gjorde det rette i den situasjonen han var i.
|
|
|
23. August 2008, 10:43:08
|
#109 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Sitér:
Opprinnelig skrevet av Alexandra
Til hans forsvar hadde jeg nok kverka meg lenge før denne situasjonen om jeg hadde vært han. Og, han kom tilbake etter bare noen minutter. Jeg fikk meg en god lærepeng, og vi fikk snakket ut om det som irriterer oss.
Dessuten er jeg gravid, ikke evneveik og klarer fint å få meg hjem selv.
Jeg syns holdningene generelt rundt en gravid er overdreven. Ikke kan jeg gjøre husarbeid, ikke male og ikke flytte på ting. Hvis jeg henger opp klær spør andre om de skal hjelpe meg. Jeg føler meg satt i bås, og at jeg allerhelst ikke bør gjøre noe. Jeg føler jeg kan gjøre akkurat det jeg har lyst til - i moderate mengder. Og å gå et par km har aldri skadet noen. Jeg syns han gjorde det rette i den situasjonen han var i.
|
Nei, for all del - misforstå meg rett!  Jeg er helt enig i at samfunnet tendenserer til å sykeliggjøre gravide, noe som IKKE er bra!
Jeg svarte vel egentlig mest utfra egne erfaringer - jeg ble sykmeldt når jeg var 2 mnd på vei med minsten pga bekkensmerter, og hadde litt vondt når det bare var 10 dager igjen... Men jeg er helt enig i at å gå et par km aldri har skadet noen, sånn rent generelt! 
|
|
|
24. August 2008, 00:11:31
|
#110 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Jeg skjønner veldig godt hva du mener! 
|
|
|
24. August 2008, 17:56:00
|
#111 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Oj! I dag har jeg en sterk følelse av at det skjer noe! Jeg har sovet dårlig i natt pga kynnere, og i dag har de faktisk tatt seg opp! Jeg har fått lov å sove litt av storebror og mannen, så nå skal jeg opp og se om det er tak i disse smertene jeg kjenner.
*Jeg har lyst å bli ferdig med dette nå!*
|
|
|
24. August 2008, 20:59:16
|
#112 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Det ble sterkere med en gang jeg sto opp, også roet det seg ned igjen nå når vi satt oss ned for å spise. Men, jeg har spist pizza med masse hvitløk i, og med masse hvitløksdressing oppå. Kanskje det får susen på ting..
|
|
|
24. August 2008, 21:24:19
|
#113 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Så spennende Alexandra!!
Krysser fingrene for at du snart er tobarnsmamma  Lykke til!
|
|
|
01. September 2008, 17:56:48
|
#114 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Nå er vi hjemme, og familien på tre har blitt fire!
Har slitt med falske rier i hele helgen, har absolutt ikke syntest at de har vært regelmessige nok, med god grunn. Var inne på KK i går morgen kl 10 med såvidt åpning, og ble beordret hjem for å slappe av. Fikk vondere og mer effektive rier utover dagen, og bestemte oss for å reise inn kl 21.30 i går kveld. 3cm var en skuff, for jeg hadde håpet på minst 5-6 men hun ville ikke sende meg hjem, og godt var det 23.20 begynte pressriene. Guttungen kom 3 minutter på 12. Altså 3minutter før termin
Jeg er sliten, men ville hjem til storebror og hverdagen framfor å ligge på sykehuset uten å gjøre noe. Storebror er megastolt, og pappaen er som sendt fra himmelen.
|
|
|
01. September 2008, 17:58:41
|
#115 (permalink)
|
|
Til- og fraværende
Medlem siden: Jul 2005
|
Ååååh, gratulerer!! *klem*
|
|
|
01. September 2008, 18:01:06
|
#116 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Gratulerer så mye!!
|
|
|
01. September 2008, 18:15:16
|
#117 (permalink)
|
|
Administrator
|
Gratulerer så mye! 
Jeg tenkte på deg da jeg ikke så deg i forumet i dag. 
|
|
|
01. September 2008, 19:58:15
|
#118 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Åh, gratulerer så masse med familieforøkelsen!!! 
|
|
|
01. September 2008, 20:44:22
|
#119 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Tusen takk!
|
|
|
01. September 2008, 21:22:13
|
#120 (permalink)
|
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2007
|
Gratulerer masse!
|
06. September 2008, 19:58:36
|
#121 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Det har vært en hektisk uke her. Jeg føler jeg ikke har tid til noe lengre, og at jeg bare ammer hele tiden. Nå ser det ut til at vi snart kanskje får noe rutine på ammingen, det hadde vært innmarig deilig. Jeg har så lyst å leke mer med storebror, eller å ha tid til å brette klær, eller kanskje litt alenetid.
Samtidig må jeg lære meg å delegere og ikke alltid skulle ha alt perfekt. Mannen er kjempeflink til å hjelpe meg, men jeg kjenner at alt ikke er slik som jeg ville gjort det. Glassene han hadde satt inn i skapet fra oppvaskmaskinen var ikke helt riktig stablet.. Huff.. Det er først når man føler seg hjelpesløs at man innser hvor perfeksjonist man har blitt.
|
|
|
06. September 2008, 22:47:57
|
#122 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Jeg sier det bare - sjal!  Det var vidunderlig når jeg fikk minsten (eldste var 19 mnd) - knytta minsten på magen, og der sov/ammet han mens jeg hadde hendene og armkrokene ledig til storebror! 
|
|
|
07. September 2008, 10:24:59
|
#123 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Takk Nselk. Det har jeg tenkt på et par ganger, og bestilte også et, men da jeg skulle betale var kontoen tom. Kanskje jeg bare skal bestille et nå. Jeg kjenner savnet etter det.
|
|
|
07. September 2008, 13:17:24
|
#124 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Gå inn på barnvedhjertet.com, og se om ikke der er noen som selger brukt! 
|
|
|
07. September 2008, 13:49:26
|
#125 (permalink)
|
|
Til- og fraværende
|
Her har du et som er samme type som mitt første. 
|
|
|
07. September 2008, 19:10:10
|
#126 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Brukt hadde vært genialt, men jeg finner ikke det jeg vil ha brukt. Ønsker meg MamEco. Vurderer å kjøpe det nytt, også kjøpe brukt etterhvert som jeg (nesten garantert) utvider behovet etterhvert.
|
|
|
11. September 2008, 10:30:11
|
#127 (permalink)
|
|
Senior Member
|
De to siste dagene har nå vært veldig fine. Tirsdag var det sol ute, og jeg og storebror var ute i hagen sammen, bare oss to.
I går begynte jeg å pumpe meg, slik at pappaen kunne få prøve å gi ham litt mat, og slik at jeg kunne få litt avlasting fra de såre brystvortene.
I går var det regn og typisk høstvær, jeg og storebror så film og koste oss, og på kvelden pusla vi puslespill til den store gullmedaljen.
I dag har jeg planer om å få gjort litt her hjemme.
|
|
|
11. September 2008, 15:02:21
|
#128 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Hvordan gikk det med sjaltankene?
Håper du får gjort litt hjemme idag da.
|
12. September 2008, 08:02:23
|
#129 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Jeg bestiller mest sansynlig MamEco i dag.
Fikk gjort endel her i går, shinet hele kjøkkenet og brettet masse klær.
Fikk besøk av svigerfar, han har laget vugge til lillebror, utrolig flott!
I natt har jeg fått sove natten igjennom! Det var så deilig! Hadde pumpet på forhånd og pappaen tok lillebror
Nå sitter jeg å vurderer å gå til barnehagen for å levere storebror (altså ikke kjøre) det er lenge siden jeg har gjort, men jeg vet ikke helt om jeg er i form til det. Får ta å vekke ham, også se hvordan ting er om litt.
|
|
|
18. September 2008, 20:17:43
|
#130 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Endelig. Etter å ha ventet i 1år, og 6mnd i ventekø har jeg fått time til opperasjon. Jeg har nemlig en kul, eller fettklump som legene kaller det, som vokser seg stor og fin, og er strategisk plassert midt på neseroten. Jeg har hatt den der siden 2003, men den plagde meg ikke så veldig når den var liten. Nå derrimot, ikke ser jeg noe bra fordi kulen kommer i veien, og brillene passer ikke lengre. Vondt i hodet har jeg, og jeg har ikke tallet på hvor mange kjente og ukjente som har reagert noe voldsomt og lurer på hva jeg har gjort med nesen. I begynnelsen av året så det ut som om jeg hadde knukket nesen, nå er det bare en trolleklump..
Men nå, om 11 dager, skal jeg under kniven, endelig.
Problemet er bare at jeg gruer meg, jeg gruer meg noe fælt.
|
|
|
19. September 2008, 09:56:02
|
#131 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Det går nok veldig bra, skal du se! Prøv å fokusere på så deilig det skal bli å bli kvitt den kulen, bli kvitt hodepine, kunne bruke brillene igjen og ikke minst slippe kommentarer!! 
|
|
|
19. September 2008, 12:04:21
|
#132 (permalink)
|
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2008
|
Huff! Det hørtes ikke noe artig ut! Jeg hadde nok også gruet meg. Men du får tenke på hvor utrolig herlig det blir når du er ferdig! Lykke til!
|
|
|
19. September 2008, 12:36:00
|
#133 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Dere har nok helt rett. Jeg får manne meg opp og tenke på det når jeg skal inn.
|
|
|
29. September 2008, 20:23:08
|
#134 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Tankene knakte når jeg var inne..
"Det blir så mye bedre når jeg blir ferdig med det"
Hvertfall så var det noe som knakte 
Jeg var livredd og hadde vondt i hele meg, og det var mye styr og stell.
I ettermiddag har jeg bare sovet, mannen har tatt seg av gutta.
Matlysten har kommet tilbake litt etter litt.
Og synet! Wow! Jeg kan se klart, uten å anstrenge meg om hva som er rett framfor nesen 
Kulen er borte, og jeg er øm. Men, kulen er endelig borte!
Det kom til å bli arr, forhåpentligvis ikke for gale sa legen. Men arr kan sminkes bort, det begynte det å bli vanskelig å gjøre med kulen etterhvert.
|
|
|
29. September 2008, 21:55:26
|
#135 (permalink)
|
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2008
Tilholdsted: Vestfold
|
Så bra at du er bedre  Håper du kommer deg fort. Ike noe godt med vondt 
|
|
|
29. September 2008, 21:56:11
|
#136 (permalink)
|
|
Senior Member
|
så bra den er borte, og det som var å grue seg til er over.
|
05. October 2008, 18:17:04
|
#137 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Sent men god. I dag har jeg bestilt og betalt elastisk sjal, og to stk økologiske tøybleier for utprøving. Gleder meg til vi får de!
|
|
|
13. October 2008, 21:58:10
|
#138 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Etter en uke med hyling er det deilig å ha en rolig og fornøyd baby. Her sitter han i fanget mitt med verdens største bleierumpe og smiler og kommuniserer med meg.
|
|
|
18. October 2008, 18:18:14
|
#139 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Vi er helt utslitt her i heimen. Storebror er hos farmoren sin og vi utnytter tiden til å slappe av og sove. Lillebror har snudd døgnet helt på hodet og i tillegg har han luftsmerter om natten som resulterer i hyling, og dermed ingen søvn.
Vi var hos helsesøsteren i går, og jeg tok opp min bekymring for at han hadde for stramt tungebånd. Det hadde han, og i følge henne kunne jeg ha prøblemer med å amme ham pga det. Hun anbefalte meg å gå til legen. Hos legen følte jeg meg som en dum idiot. Damen i skranken regelrett lo av meg og sa at det ikke var mulig å ha problemer med ammingen pga for stramt tungebånd. Jeg ble lei meg, men klarte å kjempe meg til å få en time hos en annen lege enn fastlegen (som skulle være borte lenge osv) så får vi se hva han sier. Helsesøsteren sa også at pedagoger anbefaler å klippe tungebånd pga språket senere. Jeg håper så inderlig de gjør noe med dette, for vi kan ikke ha det sånn som dette lengre. Ingen av oss sover om natten, og totalt for døgnet sover vi ca 4 timer hver. Vi bruker lang tid med ammingen. Han mister vakumet og svelger derfor mye luft. Jeg hekter han på og av, på og av lenge før vi får det til en liten stund, for så å miste vakum igjen. Det er slitsomt, stressende og det skal ikke være sånn.
Derfor fungerer ingenting her hjemme heller. Huset står litt på halv 8. Mannen er delvis sykemeldt for å kunne hjelpe meg litt om nettene, vi tar ca annenhver natt hver, og deler på å sove. Og alle artikkelene jeg holder på å skrive ligger på vent.
Kjipt, men vi trenger å komme oss litt.
|
|
|
18. October 2008, 19:05:01
|
#140 (permalink)
|
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2007
|
uffda :/
og klippe tungebånd hørtes ikke fristende ut.
hm. hva heter stramt tungebånd på engelsk tro, så kan vi google litt?
artig tråd du har her forresten. spesielt siden den går så langt tilbake i tid. dekker både flytting, graviditet, og mye god mat! m m mmmh!
synes du virker veldig sterk, fokusert og flink. og positiv!
artiklene kan definitivt vente. tenke på seg selv først. gi av overskuddet. 
|
18. October 2008, 19:41:37
|
#141 (permalink)
|
|
Til- og fraværende
|
Huffameg, Alexandra. 
|
|
|
18. October 2008, 20:42:27
|
#143 (permalink)
|
|
Administrator
|
Uff. Det høres ut som tøffe tider.
Håper det blir bedre snart. Søvnløshet er virkelig pyton. 
|
|
|
18. October 2008, 21:24:24
|
#144 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Ja, det er litt slitsomt, heldigvis for at vi har så flinke besteforeldre til storebror som avlaster oss litt.
Tusen takk for linker Viking! Du er jaggu god på research.
|
|
|
20. October 2008, 08:23:46
|
#145 (permalink)
|
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2008
|
Håper dere får hjelp. Høres slitsomt ut både for dere og gutten 
|
|
|
02. November 2008, 23:50:46
|
#146 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Jeg skal bli tante!!
Vi snakket om det her en dag, jeg og mannen. Vi tenkte det ble lenge til noen av søsknene våre skulle ha barn siden alle sammen var opptatt i sine liv.
I dag hadde vi middagsbesøk, og den tanten som er mest opptatt av lillebror kunne stolt fortelle at de nettopp hadde funnet ut at hun var gravid! Det er min mann sin søster, så jeg blir ikke ekte tante, bare inngifta. Men likevell. Guri så jeg gleder meg.
|
|
|
06. November 2008, 14:21:22
|
#147 (permalink)
|
|
Senior Member
|
I dag fikk jeg plutselig litt giv i meg. Fant ut at jeg snart trenger oppbevaringsplass hvis jeg skal ha produktlager. Også burde jeg få et kontor, slik at jeg kan ha alle viktige ting et sted som ikke ungene kommer så lett til.
I etasjen oppe har vi et rom som ikke er i bruk, men som vi har vurdert til barnerom etterhvert (om vi blir boende) det var kontor i begynnelsen, men etterhvert har det blitt både gjesterom og lagringsrom delux! Også i gangen utenfor har vi endel lagret, så i dag begynte jeg med gangen. Gikk igjennom alt som lå der og kastet en stor søppelsekk med div søppel, sorterte ut endel klær som skal vaskes igjen også sendes til fretex, og en søppelsekk med papiravfall som jeg bruker til fyring i ovnen. Jeg ga meg ikke før gangen var ryddig. Nå er det klart for støvsuging der. Men, jeg måtte bare ta meg en ammepause.
|
|
|
23. November 2008, 22:25:47
|
#148 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Jeg fikk et tips i bunnen av en mail fra en av forhandlerene jeg har vært i kontakt med i det siste. Det lød slik; "Sett deg konkrete mål for uken og dagen, da når du lengre". Det skal jeg virkelig prøve å leve etter for å se om det funker.
Jeg holder på å bearbeide endel prosjekter inne i hodet mitt, samt at jeg forhåpentligvis skal ha relansering med Meditrina om en uke. Derfor er det veldig mye styr som må settes i båser.
Målene for prosjektene kommer jeg ikke til å skrive opp her med det første, siden det kan røpe litt for mye for tiden  Disse har jeg nedskrevet i en kalenderbok jeg har, på oversiktssiden for uken.
Jeg skal prøve å dele inn dagen i to, en del fra 8-11 og en fra 12-15 da får jeg litt pause innimellom også, samt at jeg tar meg ekstra pauser når lillebror er våken, den ene delen er delt til husarbeid og den andre er til jobbing. Når storebror er hjemme er tiden hans. Etter leggetid er det valgfritt hva jeg vil jobbe med. Etterhvert vil jeg håpe jeg kan bruke mer tid på prosjektet på dagtid enn det som er delt opp her, men akkurat nå er det sånn at jeg må dele det opp for å få litt pauser fra det.
Mål hjemme denne uken:
* Finn alle barneklærene i str 68 og få de i vask
* Begynn så smått å pakk bort de i 62 som er for små til ham (bodyer og nattdrakter)
* Shine kjøkkenet
* rydde endel på gjesterommet som skal bli kontor.
Meny for uken
Mandag: Grønnsaksgryte med kikerter
Tirsdag: Fiskegrateng med råkost og poteter
Onsdag: Minestronesuppe
Torsdag: Fiskeboller i kvitsaus med poteter og grønnsaker
Fredag: Fleskepannekaker, mulig erte eller tomatsuppe først
Lørdag: Grøt, hjemmelaget pizza
Søndag: Kyllingfileet, ris, grønnsaker og soppsaus
Vi trenger å kjøpe kjøttdeig, melk og egg.
|
|
|
29. November 2008, 12:37:22
|
#149 (permalink)
|
|
Senior Member
|
I går var vi å klippa tungebåndet til lillebror. Legene sa det ofte grodde sammen igjen, men jeg håper så inderlig at det ikke gjør det. Han leker seg masse med tungen og kjenner at noe er anderledes. Legen sa de ikke hadde tro på at det skulle forbedre ammingen, men så var også denne legen en mann.....
Vi kom hjem, jeg satt meg ned for å amme og ungen mistet ikke vakum en eneste gang!!! Han var litt sutrete, sikkert fordi han var øm, men ikke mer enn jeg hadde regnet med.
Mannen var i sjokk etter ha vært med inn og holdt han når de klippet (jeg var ute i gangen med storebror og kjente det godt jeg også!) Etterpå mente han det var totalt unødvendig.. HELT til vi kom hjem og han fikk se hvor mye bedre ammingen gikk og hvor mye han leker seg med tungen.
|
|
|
29. November 2008, 12:54:08
|
#150 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Oj.. Den jobben jeg har drømt om lenge er ledig. Det er ikke en spesielt drømmejobb, det er bare det at den ikke har vært ledig på veldig lenge, og er nesten riktig plassert mtp buss. Desverre er det endel kveldsjobbing. Men, jeg tror jaggu jeg søker likevell, det er bare noen uker til mannen skal ha pappaperm, og vi har sagt at hvis jeg finner en bra jobb jeg kan trives i, så får han resten av permisjonen. Dette kan virkelig være den jobben. Samtidig har jeg også litt tid til overs for å jobbe videre med nettprosjektene mine.
|
|
|
29. November 2008, 13:42:06
|
#151 (permalink)
|
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2006
|
Du må ha masse lykke til med jobbsøkingen da Alexandra, håper du får drømmejobben
Må bare si at du inspirerer meg skikkelig og du er kjempeflink til å lage planer over det meste og få det igjennom. Heftig imponert over deg! Stå på!
|
|
|
03. December 2008, 09:22:38
|
#152 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Tusen takk for gode ord Amidala.
I dag er jeg rastløs.. Vi fikk tilbud om billig hus i går. Nybygg der vi deltar en hel del selv, sammen med byggmesteren i familien. Samtidig er det perfekt beliggende tomter til salgs, barnevennlig og to min fra alt vi trenger. Gleder meg til å se tegningene av huset og snakke mer om det med mannen og faren hans. Håper så inderlig dette kan være løsningen for oss.
|
|
|
11. December 2008, 20:45:47
|
#153 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Skal på intervju!
|
|
|
12. December 2008, 06:08:41
|
#154 (permalink)
|
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2007
|
grattis, så spennende! hva hvor? :D
|
12. December 2008, 08:14:35
|
#155 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Deltid i butikk. Helsekost. Jeg engasjerer meg veldig i å hjelpe andre å ha det bra med seg selv, så jeg tror det kan bli veldig greit.
|
|
|
02. January 2009, 16:16:34
|
#156 (permalink)
|
|
Senior Member
|
I dag ringte de å spurte om jeg enda var interessert! JIPPI!!
Skal på opplæring allerede i morgen
|
|
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
|
| Thread Tools |
|
|
| Display Modes |
Linear Mode
|
Innleggsregler
|